Portir je aplikacija koja u kombinaciji sa uređajem za očitavanje tagova ili kartica omogućava evidenciju zaposlenih na bilo kojoj lokaciji - kancelariji, magacinu, prodavnici, trafici, gradilištu…
Zato što PORTIR omogućava evidenciju zaposlenih bez potrebe za skupom infrastrukturom (serveri, rezervne kopije, dodatno osoblje za održavanje istih). Potreban je samo uređaj za čitanje tagova (ili kartica) i pristup bežičnom internetu.
PORTIR mogu koristiti svi, ali je primarno zamišljen kao rešenje za evidenciju u manjim kompanijama gde nije finansijski opravdano uvoditi složenu infrastrukturu (opremu, mreže, servere, obezbeđivanje kopija podataka, dodatni zaposleni za održavanje).
Isto tako, PORTIR je odlično rešenje i za velike kompanije, gde omogućava evidenciju zaposlenih na lokacijama za koje ne postoji infrastruktura za postojeće rešenje - gradilišta, prodavnice, trafike, magacin…
U PORTIR se mogu integrisati pametne utičnice i pametni prekidači za svetlo, koje se u aplikaciji dele po grupama (kancelarije, radne jedinice…). Kada se poslednji zaposleni iz određene grupe odjavi, PORTIR isključuje svetla i utičnice u toj grupi.
Da. Portir sadrži modul koji omogućava aktiviranje preklopnika za vrata pri prijavi zaposlenog (sistem sličan onome što se najčešće koristi na ulaznim vratima zgrada).
Da. U tim slučajevima isporučujemo uređaj za evidenciju zajedno sa LTE modemom (mobilni internet) i dodatnim baterijskim napajanjem koje obezbeđuje samostalnost sistema minimum 24h u slučaju nestanka struje.
Da. PORTIR sadrži API, koji uz ključ omogućava pristup podacima korisnika, te je iste moguće iskoristi u postojećem sistemu za evidenciju ili u softveru za obračun zarada.